Podwyższanie kategorii w moim popularnym hotelu

Mało kto zastanawia się nad tym, co właściwie składa się na gwiazdki, które ma przyznany hotel. Często wydaje nam się, że jest to kwestia tego, co wymyśli właściciel, i na co zgodzi się urząd, by to uznać. Rzeczywistość wygląda niestety nieco trudniej i sztywniej.

Pamiętam gdy chciałem podwyższyć kategorię swojego hotelu

popularny hotel w BydgoszczPoczątek tej operacji był prawdziwym wyzwaniem. Miała to być zmiana z trzech gwiazdek na cztery. Przede wszystkim potrzebowałem dodać usługi związane ze SPA, oraz nieco bardziej podwyższyć standard moich pokoi. Okazało się, że nawet tak popularny hotel może mieć z tym problem. Musiałem przede wszystkim ustalić jak mój popularny hotel w Bydgoszcz miałby się w ogóle wstrzelić. Prawda była taka, że nie byliśmy wówczas nastawieni na żaden konkretny rodzaj klientów. Stwierdziłem jednak, że znacznie więcej osób potrzebuje hotelu w celach biznesowych, niż turystycznych, dlatego też w taki właśnie sposób postanowiłem urządzić mój hotel od nowa. Wiązało się to z ogromem wydatków, pracy, oraz co najgorsze – czasowego wyłączenia hotelu. Oczywiście wiedziałem, że ta inwestycja mi się zwróci – w końcu jeśli zmienię profil pod poszczególnych gości, będą oni bardzo zadowoleni, i na pewno będą przyjeżdżać częściej. Miałem rację. Po zakończeniu prac okazało się, że klienci byli bardzo zadowoleni ze zmian. Już wcześniej posiadałem popularny hotel w Bydgoszczy, ale inwestycja i tak odmieniła wszystko. Takiego ruchu jak wtedy nie miałem jeszcze nigdy wcześniej. Hotel zarabiał w końcu tyle, ile powinien od samego początku.

Oczywiście na tym nie skończyłem swoich inwestycji. Teraz jednak, gdy posiadałem już wyższą kategorię, mogłem zająć się marketingiem i reklamowaniem mojego hotelu we wszystkich mediach. Wkrótce przełożyło się to na jeszcze większą sprzedaż.